Jump to content
oneBoro Forum
northern boro

Summer Transfer Window 2018.

Recommended Posts

Bakary Sako is still a free agent, with the season kicking off on saturday he must be getting a bit anxious to find a club by now.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lads just look forward to finishing above Leeds for yet ANOTHER season. then it will be hilarious

 

Boros sloppy seconds

 

Your deluded if you think that will happen if we don’t get a move on.

 

No progress on besic wtf are we actually doing?

 

Nothing to show that Leeds will finish above us atm lol.

You have no idea if there is any progress on Besic, for all we know the deal could be being finalised or maybe we have a better target in mind. Just let Boro get on with the business then if we don't get it done, complain.

 

One of the best managers in the business, played stoke off the park in their opening game, got players all over the pitch that would walk in to our team, you want me to keep going?

 

Inb4 muh bielsa will leave by September hurr durr. Yeah just like Southampton, Bournemouth, Leicester, Burnley, wolves would ‘implode eventually and drop down the table’.

 

Just get real, we are not in a good position right now.

 

No he’s not. There is a reason why he could only get a job at a second tier mid table club.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lads just look forward to finishing above Leeds for yet ANOTHER season. then it will be hilarious

 

Boros sloppy seconds

 

Your deluded if you think that will happen if we don’t get a move on.

 

No progress on besic wtf are we actually doing?

 

Nothing to show that Leeds will finish above us atm lol.

You have no idea if there is any progress on Besic, for all we know the deal could be being finalised or maybe we have a better target in mind. Just let Boro get on with the business then if we don't get it done, complain.

 

One of the best managers in the business, played stoke off the park in their opening game, got players all over the pitch that would walk in to our team, you want me to keep going?

 

Inb4 muh bielsa will leave by September hurr durr. Yeah just like Southampton, Bournemouth, Leicester, Burnley, wolves would ‘implode eventually and drop down the table’.

 

Just get real, we are not in a good position right now.

 

Come on mate, it's only been one game into the season. Derby could easily turn over Leeds on Saturday.

 

1 game and Leeds are world beaters. Hilarious.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leeds also started last season really well. And people said they'd implode and drop down the table. And they were right.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

1 game and Leeds are world beaters. Hilarious.

 

Yeah come on let's not get silly about things.  Things are never that bad that its acceptable to talk Leeds up.  Here is a helpful chart to illustrate:

 

 

 

----Boro are great

 

 

 

----Boro are ok

***Current position

 

----Boro are in trouble

 

 

----Absolute depths of despair

 

 

----The world is ending

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

----Talking positively about Leeds.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leeds also started last season really well. And people said they'd implode and drop down the table. And they were right.

 

Yep they went something like 7 in a row without conceding and winning most of them. Christiensen was a genius and they were planning the promotion party. It's a long old season!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lads just look forward to finishing above Leeds for yet ANOTHER season. then it will be hilarious

 

Boros sloppy seconds

 

Your deluded if you think that will happen if we don’t get a move on.

 

No progress on besic wtf are we actually doing?

 

Nothing to show that Leeds will finish above us atm lol.

You have no idea if there is any progress on Besic, for all we know the deal could be being finalised or maybe we have a better target in mind. Just let Boro get on with the business then if we don't get it done, complain.

 

One of the best managers in the business, played stoke off the park in their opening game, got players all over the pitch that would walk in to our team, you want me to keep going?

 

Inb4 muh bielsa will leave by September hurr durr. Yeah just like Southampton, Bournemouth, Leicester, Burnley, wolves would ‘implode eventually and drop down the table’.

 

Just get real, we are not in a good position right now.

 

I rate Biesla massively but its one *** game hahaha. You need to have some perspective. But please tell me the players that would walk in to our team.

 

We aren't in a bad position either though ffs.

 

Bamford, saiz, alioski, Hernandez, roofe, Douglas, ayling, possibly jannsson

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lads just look forward to finishing above Leeds for yet ANOTHER season. then it will be hilarious

 

Boros sloppy seconds

 

Your deluded if you think that will happen if we don’t get a move on.

 

No progress on besic wtf are we actually doing?

 

Nothing to show that Leeds will finish above us atm lol.

You have no idea if there is any progress on Besic, for all we know the deal could be being finalised or maybe we have a better target in mind. Just let Boro get on with the business then if we don't get it done, complain.

 

One of the best managers in the business, played stoke off the park in their opening game, got players all over the pitch that would walk in to our team, you want me to keep going?

 

Inb4 muh bielsa will leave by September hurr durr. Yeah just like Southampton, Bournemouth, Leicester, Burnley, wolves would ‘implode eventually and drop down the table’.

 

Just get real, we are not in a good position right now.

 

No he’s not. There is a reason why he could only get a job at a second tier mid table club.

 

Yes because he’s a nut job, but what happens if you keep him happy?

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Your deluded if you think that will happen if we don’t get a move on.

 

No progress on besic wtf are we actually doing?

 

Nothing to show that Leeds will finish above us atm lol.

You have no idea if there is any progress on Besic, for all we know the deal could be being finalised or maybe we have a better target in mind. Just let Boro get on with the business then if we don't get it done, complain.

 

One of the best managers in the business, played stoke off the park in their opening game, got players all over the pitch that would walk in to our team, you want me to keep going?

 

Inb4 muh bielsa will leave by September hurr durr. Yeah just like Southampton, Bournemouth, Leicester, Burnley, wolves would ‘implode eventually and drop down the table’.

 

Just get real, we are not in a good position right now.

 

I rate Biesla massively but its one *** game hahaha. You need to have some perspective. But please tell me the players that would walk in to our team.

 

We aren't in a bad position either though ffs.

 

Bamford, saiz, alioski, Hernandez, roofe, Douglas, ayling, possibly jannsson

 

Aren't they the same group of players who finished well below us last season?

Share this post


Link to post
Share on other sites

You realise keeping him happy once meant signing 4 or 5 players before his contract even started? So he left 2 days later when that didn't happen? I'm not doubting his potential, I don't think anyone else is either. He's been there and done it and done it well. But the potential for brilliance is currently weighted against his potential for having a strop and walking away which is how his last few jobs have ended. I don't think it's outside the realms of possibility for that to happen again, certainly no less than the possibility of him doing a good job and providing a stable way forward for a club who has similarly self-destructive habits.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Are you saying you wouldn’t have any of them in our team?

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Nothing to show that Leeds will finish above us atm lol.

You have no idea if there is any progress on Besic, for all we know the deal could be being finalised or maybe we have a better target in mind. Just let Boro get on with the business then if we don't get it done, complain.

 

One of the best managers in the business, played stoke off the park in their opening game, got players all over the pitch that would walk in to our team, you want me to keep going?

 

Inb4 muh bielsa will leave by September hurr durr. Yeah just like Southampton, Bournemouth, Leicester, Burnley, wolves would ‘implode eventually and drop down the table’.

 

Just get real, we are not in a good position right now.

 

I rate Biesla massively but its one *** game hahaha. You need to have some perspective. But please tell me the players that would walk in to our team.

 

We aren't in a bad position either though ffs.

 

Bamford, saiz, alioski, Hernandez, roofe, Douglas, ayling, possibly jannsson

 

Aren't they the same group of players who finished well below us last season?

 

And Bamford who left because he literally couldn't walk into our team?

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Your deluded if you think that will happen if we don’t get a move on.

 

No progress on besic wtf are we actually doing?

 

Nothing to show that Leeds will finish above us atm lol.

You have no idea if there is any progress on Besic, for all we know the deal could be being finalised or maybe we have a better target in mind. Just let Boro get on with the business then if we don't get it done, complain.

 

One of the best managers in the business, played stoke off the park in their opening game, got players all over the pitch that would walk in to our team, you want me to keep going?

 

Inb4 muh bielsa will leave by September hurr durr. Yeah just like Southampton, Bournemouth, Leicester, Burnley, wolves would ‘implode eventually and drop down the table’.

 

Just get real, we are not in a good position right now.

 

I rate Biesla massively but its one *** game hahaha. You need to have some perspective. But please tell me the players that would walk in to our team.

 

We aren't in a bad position either though ffs.

 

Bamford, saiz, alioski, Hernandez, roofe, Douglas, ayling, possibly jannsson

 

Douglas - Yes

Alioski - absolutely not

Hernandez - Nope

Bamford - wasn't he sold because he couldn't get in our team?

Ayling - lol

Roofe - lololol

Jansson - yep probably

Saiz - when in form absolutely, hasn't shown it enough

Share this post


Link to post
Share on other sites

You realise keeping him happy once meant signing 4 or 5 players before his contract even started? So he left 2 days later when that didn't happen? I'm not doubting his potential, I don't think anyone else is either. He's been there and done it and done it well. But the potential for brilliance is currently weighted against his potential for having a strop and walking away which is how his last few jobs have ended. I don't think it's outside the realms of possibility for that to happen again, certainly no less than the possibility of him doing a good job and providing a stable way forward for a club who has similarly self-destructive habits.

 

Don’t get me wrong I’d love to see it happen, just can’t help be a bit jealous at what they’re putting together there compared to what we’re seeing here. Besic going there would be a tragedy.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.


  • Latest Posts

    • Has to be better than Gestede up front
    • We have an official Fifa Esports player now! he's currently guided us into the last 8 of the Ultimate Quaran Team tournament being run.   He has beaten Huddersfield, Walsall, Central Coast Mariners & VVV Venlo so far.
    • The Irish health department released this graph today showing the effects of social distancing and lockdown. It's interesting as (if accurate, and I have no reason to think otherwise) Ireland should be looking at about 15000 cases today but we are currently just shy of 3000 cases. Looks like we are flattening the curve here before we've hit critical saturation of the hospitals.       
    • A new study by from Imperial College London estimates that up to 2.7% of the UK population may have been infected so far - that's about 1.8m people if it's correct.  It's a statistical model though so you have to keep that in mind.  Also says that between 20,000 and 120,000 lives might have been saved across the 11 European countries they were looking at thanks to the measures put in place so far 👍
    • A quick addition to this interesting question, probably for the older supporters in part 1, but everyone who has travelled to support in part 2. part 1 when answering the original question I found that our time at the Riverside has been filled with great goals but when thinking about it I found that the goals that made me most exhilarated and hyper in my celebrations nearly all came at Ayresome Park, now I’m old enough to have been an active supporter over the 2 grounds but I do believe the sheer joy and communal togetherness of a Boro goal at Ayresome beats that at the Riverside. part 2 I also chose a goal scored away from home too, and I was wondering if anyone felt that goals scored at home or away brought out different feelings of joy and excitement. For me, I’ve been on many a thankless away trip but there is something genuinely special when you score away from home, whether it be a Bernie Tap in or a Karambeu missile like he did at Valley Parade, there all special but an away goal is like a good pint that comes with a chaser imo. You can never count on them but when they come everyone of them is welcome.
×
×
  • Create New...